.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
آزادسازی کامل سواحل در ساری

فرماندار ساری گفت:تمام سواحل دریای خزر در حوزه ساری به جز بعضی از سواحل مکان های نظامی آزاد سازی و برای استفاده مردم آماده شده که برای آزاد سازی بقیه مکان ها نیز در حال گفتگو با دستگاه های نظامی و انتظامی هستیم.

به گزارش شمال نیوز به نقل از برنا ، محسن زارعی، با بیان اینکه آمار بالای تعداد مسافر وارد شده به استان مازندران طی چند سال اخیر باعث تعجب بسیاری از افراد شده است افزود:یکی از بهترین موقعیت ها در بالا بردن درآمد سرانه استان استفاده درست از این فرصت می باشد که می تواند تحول ویژه ای در استان ایجاد کند.
وی با اشاره به اینکه با توجه به وضعیت خوب آب و هوای استان در چند روز اخیر پیش بینی 15 درصدی افزایش مسافر را کرده ایم خاطر نشان کرد:تاکنون بیش از 5 هزار و 500 نفر مسافر در مدارس و اماکن اقامتی ساری مستقر شده اند.
زارعی با بیان اینکه پارک جنگلی زارع و منطقه ساحلی فرح آباد ساری تاکنون بیشترین تعداد بازدید کننده را داشته اند اظهار داشت:امسال برای اولین بار امارت تاریخی کلبادی ساری برای بازدید عموم بخصوص مسافران آماده و باز گشایی شده است.
فرماندار ساری با اشاره به اینکه سازمان بازرگانی با تمام توان هر روزه مایحتاج مردم را با قیمت مصوب از طریق مراکز ویژه در اختیار مردم و مسافران قرار می دهد تصریح کرد:این مایحتاج حتی در روستاها نیز توزیع می شوند.
زارعی در بخش دیگری از سخنانش با اشاره به تایید و صدور مجوز احداث پالایشگاه کیاسر ساری از سوی سازمان حفاظت محیط زیست اظهار داشت:بعد از پایان تعطیلات جلسات ویژه احداث پالایشگاه با جدیت و توجه ویژه ای برگزار و پیگیری می شود.


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();
نظرات خوانندگان :

نا شناس 5 فروردين 1388
تمام سواحل در دست دولتي ها است آقاي فرماندار بيايد آمار بدهد كلي گويي نكند
نا شناس 5 فروردين 1388
آقاي فرماندار دلش خوش است كجا مسافران توانستند از سواحل استفاده كنن.د.

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.181 seconds.